Zeeuwse knop sieraden: Retouren en garantie

Retouren

Er klopt iets niet aan de producten die ik ontvangen heb. Wat nu?

Neem contact op met onze klantenservice via e-mail info@dallure.nl voor meer informatie.

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling. Kan ik het terugsturen?

Uiteraard kan het zo zijn dat een sieraad in het echt toch net wat anders is dan je had verwacht. Mocht je een sieraad willen ruilen of terugsturen, dan kan dat. Je hebt na ontvangst van je bestelling een zichttermijn van 14 dagen. Indien je gedurende deze termijn besluit om de bestelling terug te sturen, dan heb je hier vervolgens 14 dagen de tijd voor, indien het sieraad onbeschadigd is en verpakt is in de originele en onbeschadigde verpakking (sieradendoosje en verzenddoosje).

Neem als je een sieraad wilt terugsturen even contact op met ons via info@dallure.nl. Ook kun je het herroepingsformulier invullen en deze bij het pakket voegen.

Download hier het herroepingsformulier in PDF-formaat. Je hebt Adobe Reader nodig om de PDF te openen. Dit programma kun je hier gratis downloaden.

LET OP: zichttermijn is geen probeertermijn. Te retourneren goederen dienen ongebruikt in originele verpakking worden teruggezonden.

Als ik een artikel terugstuur, hoe zit het dan met verzendkosten?

Er zijn geen kosten verbonden aan het retour sturen van een bestelling, behalve de verzendkosten. Die zijn voor je eigen rekening. Binnen 14 dagen wordt het volledige aankoopbedrag – inclusief de oorspronkelijke verzendkosten – door ons teruggestort. Afhankelijk van je bank kan het langer duren voordat je dit op je rekening(afschrift) ziet.

Garantie

Welke garantie krijg ik op mijn bestelling?

Bij normaal gebruik krijg je standaard één jaar garantie.