“Antwoorden op veelgestelde vragen”

Hoe kan ik een sieraad bestellen?

Je klikt op de pagina met informatie over een product op de knop ‘In winkelwagen’. Het sieraad is nu toegevoegd aan je winkelwagen. Je winkelwagen vind je altijd rechtsboven op de pagina. Als je op de winkelwagen klikt, zie je wat erin zit. Wil je je bestelling plaatsen? Druk dan op ‘Afrekenen’.

Hoe kan ik een sieraad uit mijn winkelwagen verwijderen?

Ga naar je winkelwagen rechtsboven op de pagina. Klik op het kruisje achter het product dat je uit je winkelwagen wilt verwijderen.

Is het mogelijk om van een sieraad meerdere exemplaren tegelijkertijd te bestellen?

Ja, dat kan. Klik op de productpagina op de + of – om het aantal producten dat je wilt bestellen te verhogen of verlagen. Dit kun je ook doen in je winkelmandje nadat je op ‘Afrekenen’ hebt gedrukt.

Ik wil een grote bestelling plaatsen. Kan ik korting krijgen?

Voor een korting op een bulkbestelling hanteren wij de voorwaarde dat je minimaal vijf stuks van hetzelfde sieraad dient te bestellen. Neem voor meer informatie contact met ons op via het contactformulier of mail naar info@dallure.nl.

Ik ben een nieuwe klant, moet ik mezelf registreren?

Als je een bestelling plaatst bij D’Allure, dan kun je je registreren. Het is niet verplicht om dat te doen. Registratie zorgt ervoor dat je eventuele toekomstige bestellingen sneller kunt plaatsen. Je hoeft dan immers niet opnieuw al je gegevens in te voeren. D’Allure gaat vertrouwelijk met je gegevens om en verstrekt ze nooit aan derden. Zie voor meer informatie hierover Jouw privacy.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik nu doen?

Klik bovenin op ‘Inloggen’ en vervolgens op ‘Uw wachtwoord vergeten?’. Voer daarna je e-mailadres in, en je ontvangt per e-mail een nieuw wachtwoord. Dit wachtwoord kun je altijd zelf weer wijzigen.

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen worden normaliter binnen 48 uur verwerkt na ontvangst van betaling. Mocht een sieraad niet op voorraad zijn, dan ontvang je hier bericht van met een aangepaste leverdatum.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

D’Allure rekent geen verzendkosten. Wereldwijd verzenden we onze sieraden gratis.

Welke betaalmethoden zijn er?

Bij D’Allure kun je kiezen uit vier betaalmethoden:

1. iDeal: indien je bij het afrekenen kiest voor iDeal, wordt automatisch iDeal geopend. Je kiest hier je bank, en kunt vervolgens door middel van internetbankieren betalen.

2. PayPal: indien je bij het afrekenen kiest voor PayPal, word je automatisch doorgestuurd naar de veilige betaalomgeving van PayPal. Zo kun je met je PayPal-rekening betalen of met je creditcard.

3. AfterPay: betaal achteraf met AfterPay. Dus je betaalt pas nadat je je bestelling ontvangen hebt. Wel zo gemakkelijk.

4. Overschrijving: indien je deze methode kiest, maakt je zelf het bedrag over onder vermelding van de door D’Allure verstrekte gegevens. IBAN: NL15 KNAB 0207 2264 58. Zodra we de betaling ontvangen hebben, versturen we je bestelling.

Wij brengen géén extra kosten in rekening voor betalingen.

Wat is het bankrekeningnummer van D’Allure?

De IBAN is: NL15 KNAB 0207 2264 58 BIC: KNABNL2H

Er klopt iets niet aan de sieraden die ik ontvangen heb. Wat nu?

Bij D’Allure doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je de juiste sieraden ontvangt en dat die sieraden compleet en van goede kwaliteit zijn. Toch kan het gebeuren dat er soms iets mis gaat en dat is bijzonder vervelend. Mocht dat gebeurd zijn, mail ons dan zo snel mogelijk op info@dallure.nl. We zullen het vervolgens passend oplossen zodat je tevreden bent en blijft met je sieraden van D’Allure.

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Je kunt de bestelling binnen 28 dagen terugsturen, indien het product onbeschadigd is en voorzien is van de originele en onbeschadigde verpakking. Neem om een sieraad terug te sturen even contact op met onze klantenservice op info@dallure.nl.

Welke garantie krijg ik op mijn bestelling?

Bij normaal gebruik krijg je standaard één jaar garantie.

Waar kan ik de winkel van D’Allure vinden?

D’Allure is alleen een webshop. We hebben dus geen fysieke winkel.

Wat is het adres van D’Allure?

Vind ons online op https://www.dallure.nl.

Per e-mail zijn we bereikbaar op info@dallure.nl of via onze contactpagina.

Ons postadres is:

Konijnenberg 98-8534

4825 BE Breda

Nederland

Hoe weet ik welke ringmaat ik heb?

Daar zijn verschillende methodes voor. Klik hier voor meer informatie.